Informace o rybě

ryba
hmyz
nástraha

Pokud reagujete na existující komentář, klikněte na odkaz Odpovědět pod příslušným komentářem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

90 komentářů k Tygří ryba

• čau, tohle je už moje třetí a jsem za ni mega rád. cool Chytl jsem ji náhodou při plnění úkolu 100+ ryby.
    Čas 14:15

Příloha

• Dnes konečně chycena na těsto, bez pomůcek, v 15:50. Chytal jsem ji už dříve, ale teď jsem se spíš věnoval Kapru Zlatému… Teď už jen jeseter a odznak je doma laugh

• 18:32 na pstruží farmě s boosterem krát 4 13320 bz na žížalky málem zdrhla pořád se ještě třesu laugh

• Yes mám ji! laugh jen jsem si prostě řekla, že by se mi hodila chytit nějaká 5* ryba, chtěla jsem totiž už dát další level laugh Tak jsem si šla na farmu na těsto za chytat a bum, na 10. pokus v 9:39 na těsto ji mám laugh smile sice malá, ale potěšila laugh

• No, pár let už se o tu mršku snažím a doteď ji nemám dash , konečně jsem našla stránku která pořádně poradí smile good

• asi pět lektvarů a nic ale nakonec zabral na 1. náhod na žížalku kterou jsem šel dochytávat odznak byl doma laugh

Příloha

• Chycen ani nevím kdy laugh chytil jsem ho na náhodu jen tak jsem byl na pstruží farmě a najednou zvoní kamarád a já řeknu mamince aby mu řekl aby počkal a bum je tam tygří ryba laugh. Měřil 15 cm takže prcek ale i tak potěšil. Vybavení: Obyč.prut vlasec level 3 návnada těsto smile hodně štěstí všem!!!!

• dneska vůbec nechápu laugh prostě štěstí jak blázen.
    těsto, bambus, pstruží farma. Pro mě nádherných 28cm. jsem moc spokojená. hodně štěstí rybáři!

• nechcete ji přrjmenovat na pstruh tygří smile no protože tygří ryba vám vyhledá nějakou zubatou a tohle zuby nemá laugh ale když si vyhledáte její anglický název tak vám to vyhledá o hodně podobnější rybu než tygří ryba smile je to můj názor smile

• z pěti náhozů na žížaly 2krát tygří ryba bez lektvaru a jakýhokoliv vybavení na velký prut v
    10:58 a v 11:00 cool laugh

• Dnes v 13:30 chycena na nastrahu v pstruzi farmě. Chytal jsem na lektvar štěstí 1 booster x4 a zelený radar. Dal mi 14 000 BZ. To znamená cca. 1 level. Fotografii za chvíli poslu.

• krasavice prisla na cervika dnes ve 20:18 smile akorat jsem byla zbrklejsi a neudelala foto smile sice mela 19cm, ale potesila urcite :)obrazek alespon z fishdexu

Příloha

• dodělávám denní úkol a chytám na farmě abych měl bz a borec vedle mě se raduje že chytil 5* a já si povídám kolik jich mám já a nahodím a je tam na těsto

• ahoj stalo jse mi něco neuvěřitelného rofl když jsem měl level 7 tak jsem zatim byl celkem chudý skoro ani nábytek jsem neměl.měl jsem misi kde jsem mě použít rybí zelený radar. šel jsem na pstruží farmu a začal jsem chytat. chytal jsem skoro samý siveny americký když náhodou zelená byla tak tenká že jsem byl ůplně vyděšený. zvládl jsem to vykřikl jsem a byla to tygří ryba 36cm!!!! yes konec

• Povím vám příběh o tom jak jsem chytil tygří rybu: Připravil jsem se na turnaj race a řekl jsem si, co potom udělám se zapnutým lektvarem, hodinakami a radarem? rozhodoval jsem se mezi několika 5hvězdami které se po turnaji pokusím ulovit. nakonec jsem si vybral tygří rybu, kterou jsem, ale chtěl ulovit i na turnaji. řekl jsem si že s mým vybavením a těmito 2 pokusy budu mít dost velkou šanci na ulovení. tak jsem vyrazil na turnaj-ten pro mne byl neúspěšný jak tím, že jsem se neumístil, tak tím že t. rybu jsem nechytil. hned po turnaji jsem vyrazil na pstruží farmu- na lektvaru atd. jsem měl ještě asi 10min- a chytal po pěti minutách plných napětí a adrenalinu jsem pořád kromě 3 sivenů obřích nic moc neměl, ale i přesto jsem se rozhodl že ještě použiji booster 2x. Z lektvaru již zbývalo pouhých 43s, když se to stalo. ,,Zabrala!´´ vykřikl jsem, ale záhy jsem si uvědomil, že to může být i kolega t. ryby- pstruh aguabonita, kterého už mám 2x. Ale byla to ona. Moc jsem se nezdržoval jásáním a chytal dál, vždyť ještě byl čas! lektvar došel ale booster tu byl stále, byla by škoda jej nevyužít, což poznala i hra-cca. po 30s zabrala další! Byl jsem nadšený a chytal jsem dál. BOhužel již žádná nezabrala. Bylo to vydařených 20 minut!

• Chytil jsem ji v 19:20 na testo a bambusový prut mela 43cm u kraje a náhodou když jsem chtěl jen 5% do dalšího lvl a mela 3330bz a ješte bez lektvaru smile good

• 16cm takovej smrádek malej.. v 8:24 na farmě na rotačku 23 na kterou mi poslední dobou bere snad všechno, konečně 120. level za mnou a jde se užívat lovení, žádné bz .. smile

Příloha

• kříženci Sivena a Pstruha jsou skutečně neplodní,proto se Siven hojně nevysazuje tam,kde se všeobecně daří Pstruhovi obecnému tito kříženci mají odborný název ryba Tygrovitá a to z toho důvodu,že má po celém těle význačnou žlutou nebo žlutohnědou až žlutozelenou meandrovitou kresbu na olivovém podkladě. Barevné skvrny rodičů mu obvykle chybějí

• Co jsem cetl par clanku, navrhoval bych nazev Tygrovana ryba, co vy na to? (viz treba tato veta – Vzácně se kříží s pstruhem obecným, jejich kříženci tzv. tygrované ryby jsou atraktivní svým zbarvením, ale jsou neplodní.)

• Ok Siven je de facto pstruhovitá ryba takže pokud tam máte název tygří ryba tak rybáři vesměs dohromady a bez vyjímky toto berou jako právě tu Bingu Tygří a ta fotka je matoucí mělo by se to tam psát Pstruh Tygří nebo něco tak nějak,ale název Tygří ryba je všude právě znám jako druhé pojmenováni pro Bingu viz Jakub Vágner na cestách, nicméně je to jen můj osobní názor takže tak asi

• Ano, máš pravdu… já o téhle chybě vím, ale myslím, že pokud to teď opravíme, vyrobíme akorát zmatek. Já hlasuju za to to nechat takhle…
      Sotia dělá nové překlady opravdu poctivě a věřím, že se podobný renonc už nebude opakovat.

• ke komentáři od camel1cz no nevím ale jít do obchodu pro chleba a přinést rohlíky je podle mne rozdíl hlavně ty fotky ryb nesedí pokud se píše tygří ryba všude se prezentuje Binga jak jsem již napsal jde o rybu tygrovitou nikoliv tygří tedy tak aspoň dle odborného posouzení

• Tak ve slovenském jazyce je to Pstruh tygrovitý.. takže v CZ klidně tygří..

Nemyslím si, že by to dělalo zmatek.

• S timto nazvem jako prekladatel nemam nic spolecneho, to uz je ve hre davno predtim, nez jsem vystridal minuleho prekladatele… jde tu o to, ze je to zazite ve hre… asi by si lidi zvykli na novy nazev, ale ma to nejaky presny oficialni nazev?

• mezi rybáři se tomuto druhu křížence říká pstruh maskáč má různé zabarvení nejčasteji nepravidelné fleky

• Máte tam chybu ta tygří ryba jak ji prezentujete je nějaký poddruh pstruhovité ryby . Tygčí ryba je úplně jiná jde o rybu,která má velkou tlamu s ještě většími zuby cca 4cm a více u nás se vůbec nevyskytuje,Jde o nějaký africký druh a místní ji též nazývají jako Binga tygřé

• no a Binga tygri je ve hre taky… toto je krizenec oznacovany jako tygri a k tomu je slovo ryba, pac nelze rict, zda je to pstruh nebo siven

• K výtěru sivena dochází na podzim podobně jako u našeho pstruha obecného. Ojediněle přitom dochází ke zkřížení obou druhů a vznikají pozoruhodně zbarvení kříženci označovaní jako „tygří“ nebo „tygrovité“ ryby. Jsou neplodní a občas se s nimi na našich vodách můžeme setkat.

• cus, jen píše že ten odkaz tu másš na BINGU a ne na tygří rybu, teda ona binga je tygří ryba, ale češi mají tento název u křížence pstruha a sivena:)))
    Trochu to mate:)) Tiger Trout je naše „tygří ryba“

• Aha, podle popisu na wiki sem nabyl dojmu, že binga tygří je ofiko název tygří ryby… ono to fakt mate. No pro teď sem ten odkaz stáhnul. Kdybys věděl o nějakém lepším, tak se please poděl smile Díky!

• čau dnews chycena poprvé v životě v 16:11 na wobler 31 s zel.radarem ty brdo jen 18cm..plus velkej prut a vlasec 125cm..a na 3.nához což nechápu,páč na molu plosk.vysokočelýho na 2.nához bez lektvarů-fakt nechápu..kže pokračuju kostlín a paúhoř smile